אבי מעוז: "משוכנע שהציבור המסורתי, וגם החילוני יתעוררו ויילחמו ברפורמה"

    המהדורה המרכזית No Comments on אבי מעוז: "משוכנע שהציבור המסורתי, וגם החילוני יתעוררו ויילחמו ברפורמה"

    איש מפלגת "הציונות הדתית" חבר הכנסת אבי מעוז לאבי מימרן בראיון ב"מהדורה המרכזית": דיברתי עם הנשיא על נושא האחדות – הייתה שיחה נעימה" | מעוז אמר כי הוא "משוכנע שהציבור המסורתי, וגם החילוני יתעוררו ויילחמו ברפורמה החדשה ויצא בעשרות ומאות אלפיו ואף במיליוניו למחות על החוקים החדשים" | האזינו:

    צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    13:16
    06.05.24
    נתי קאליש No Comments on מרן הרב משה הלל הירש: "עדיין יורים מדרום, מה הועילו חכמים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת אבי מעוז לאבי מימרן בראיון ב"מהדורת הערב": "אנחנו חייבים להחזיר את המשילות לנגב, ולכל הערב ובמסגרת כף מעבירים הצעת חוק שבעצם מיטיבה עם עבריינים. אי אפשר ביד אחד ביד אחת להעניש את העבריינים וביד אחרת לתת לעבריינים אחרים מתנות".

    "דיברנו אתמול בבית הנשיא על האחדות, ועל אחדות הכותל הייתה שיחה נעימה. קודם כל אנחנו צריכים לעשות מאבק, כי אנחנו חייבים לשמור על מדינת ישראל. כמובן שבלב כל אחד בישראל שברגע שיידלק וברגע שהוא יבין שלוקחים לו את האוכל הכשר, לוקחים לו את הכותל המערבי – הציבור הזה יקום ויגיד עד כאן לא מוכנים לשתוק".

    "אנחנו מדברים עם הליכוד ומשכנעים אותם תתחילו להביא את הציבור שלכם. בעזרת ה' הציבור מתעורר, בהפגנה האחרונה כשהגיעו השלטים נגד רפורמת הכשרות – כולם לקחו את השלטים והחליפו את השלטים האחרים שהיו בידם".

    "כשיוליה מלינובסקי אומרת שאנחנו נמצאים במלחמת תרבות נגד הרבנות היא מאמינה בזה. אני משוכנע שהציבור המסורתי, וגם החילוני יתעוררו ויילחמו ברפורמה החדשה ויצא בעשרות ומאות אלפיו ואף במיליוניו למחות על החוקים החדשים. מרב מיכאלי אמרה שמי שחתום על ההסכם הקואליציוני הוא נפתלי בנט ושם יש הסכם לעודד תחבורה ציבורית בשבת".

    "אני קורא לידידי ניר אורבך, נפתלי בנט מוליך את כל עם ישראל שולל, זה הזמן שלך תפיל את הממשלה הזאת, אין אדם שאין לו שעה" סיכם מעוז.

    האזינו:



    0 תגובות